Новата „костенурка” по-привлекателна за мъжете

Main July 20, 2011 | Speed-Press.com A- A+ 9310 views | no comments

Volkswagen очаква много повече купувачи от мъжки пол да заложат този път на новото поколение на Beetle, след като първите му продажби започнат в САЩ през септември. Анализаторите смятат, че моделът ще привлече също и много по-млади клиенти.
Според Райнер Михел, вицепрезидент на отдел продуктов маркетинг и стратегии на американското подразделение на Volkswagen, автомобилът има доста по-мъжко излъчване - по-висока линия от пода до долната част на стъклото, допълнителните 20 к.с. за базовия модел и др.
65% от купувачите на предишното поколение на Beetle в САЩ са били жени, сочи статистиката. Михел очаква за новата версия процентното съотношение между дамите и господата да е 50:50. Освен това той предрича, че средната възраст на купувачите ще падне драстично от 58 на 36 години.
За конкуренти на Beetle на американския пазар той счита Mini, Scion tC, Ford Mustang и Chevrolet Camaro.

 
 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...